Продавець ПластМайстер розвиває свій бізнес на Prom.ua 5 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1399 відгуків

Зараз магазин не в змозі швидко обробити Ваше замовлення та повідомлення. Очікуйте на зв`язок із нашим менеджером в робочий час магазину: Пн-Пт: 9.00-16.00 Сб: 9.00-13.00 Нд: вихідний Дякуємо за розуміння. Мирного неба!

ПластМайстер

Зварювання автомобільного пластику

Зварювання автомобільного пластику

Види пластику в автомобілебудуванні

Кожна пластмаса має свою маркування, що наноситься з внутрішньої частини виробу, і виглядає так наприклад >HDPE<. >PP< поліпропілен - найпоширеніша пластмаса. З неї бувають майже будь-які вироби ( бампера, підкрилки, захисту, бачки тощо ) . Буває з маркуванням >PP-T40<, >PP-T20< (фари, корпуси повітряних фільтрів) , >PP-EPDM< >PP-PE< (бампера, підкрилки) і т. д..
  >PE< поліетилен - більш поширений у французьких автомобілях. Роблять ті ж вироби , що і з поліпропілену. Ще майже всі паливні баки.
  >ABS< Акрилонитрилбутадиенстирол - найбільш крихка пластмаса, але добре тримає форму. Легко плавиться і добре піддається ремонту. З неї зазвичай зроблені вироби не піддаються навантаженням, мають більше естетичний характер ( решітки радіаторів, обшивки, частини приладової панелі і т. д.)
  >PA66< Поліамід 66 - відрізняється більш високими міцними властивостями і деформаційної теплостійкістю. Дуже погано плавиться, що ускладнює його ремонт. Зазвичай з нього зроблені вироби піддаються навантаженню, температури, тиску ( боковини радіаторів, впускні колектори, ручки, бачки тощо).
  >POM< полиформальдегид - має високе співвідношення міцності і пружності, а також володіє хорошим опором до утомним навантажень, деформацій і стирання. Легко плавиться і добре піддається ремонту. При зварюванні відрізняється різким запахом. Роблять з нього зазвичай механізми склопідйомників, частини паливних насосів і т. д..
>ASA< акрилонітрил-стирол-акрилат - атмосферостійкий аналог ABS пластику. В ремонті від ABS відрізняється тим, що дуже погано вариться зварюванням.

>HDPE< Поліетилен низького тиску - є легким еластичним термопластичним матеріалом. Легко плавиться, але дуже погано піддається ремонту. Майже не вариться і я не зустрічав клей, який міг би його склеїти. Роблять з нього в основному підкрилки, бачки омивача, вкрай рідко бампера.
>PC< полікарбонат - завдяки високій міцності та ударної в'язкості (250-500 кдж/м2) застосовується в якості конструкційних матеріалів у різних галузях. В автомобілях з нього роблять скла задніх ліхтарів і розсіювачі передніх. >PC/PBT< Смесь поликарбонатов и полибутилентерефталата - Обладает высокой прочностью, стойкостью к ударным нагрузкам, в том числе при низких температурах, стойкостью к статическим нагрузкам и вибрациям. Хорошо поддаётся ремонту хоть и не очень хорошо плавится. Из него сделаны почти все бампера у таких марок как Mercedes, BMW и FORD примерно до 2000 года. Очень широко используется в грузовых автомобилях.
  Це основні пластики, які зустрічаються в автомобілях. Є і інші, але зустрічаються вони рідко. У більш нових моделях, як я писав вище, все частіше використовуються змішані пластики. Наприклад >PP-PE<, >PA-ABS< і т. д.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner